Hallå i stugorna!!

I dag efter skolan följde Fredrika och Malin med mig hem, vi skulle plugga men vi han med att fika och lite annat också! Trevligt, trevligt. Dagen har förövrigt varit bra, men bildlektionen var lika lyckad som alltid, Amanda är sjuk i dag så hon var så klart saknad!
Efter att Ffredrika och Malin hade gått kollade jag lite på MTV och My super sweet 16, det programmet suger verkligen så jag stängde av, och nu sitter jag här och gör ingen nytta! Jag är lite sur över att jag missade första avsnittet av julkalendern, men det kommer ju fler avsnitt! Undrar om årets är bra? Men ingen slår iallafall Pelle Svanslös, det är en sak som är säker!!

/Nina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pelle äger!

2008-12-01 @ 20:14:43
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0