God morgon!

Jag tänkte börja med att säga att jag tror att vi slog vårat gamla statistik rekord igår! HärligtHärligt!
Imorgon så är det julafton, det känns som om vi precis började 2:an.. Vi är halvvägs redan!

Mitt rum är städat och julpyntat med tomtar och en gran! Fast särskilt juligt tycker jag inte att det är.. Jag har inte fått någon äkta julkänsla än, men det kommer hoppas jag!

Min kära lilla gran!


Imorgon gör vi som vi alltid gör, farmor, farfar och mina farbröder kommer över och vi har det lika trevligt och roligt som varje år. Dagen efter så fyller mamma år och då kommer hennes sida av släkten!

Nu måste jag springa över till farmor och farfar för farfar har satt sig i farmors säng och kommer inte upp så jag och mamma får hjälpa till! Det är härligt med gamla människor.

Vi ses!
Puss.
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

Vilken söt liten Julgran som står där:) Och vilken söt liten lila låda som står där också, vem fick du den av då? :) Älskar dig Baby! puss

2008-12-23 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0