GOD JUL I STUGAN.

Hejhopp!
Jag har varit lite sjuklig dom senaste dagarna och tyckt lite synd om mig själv men är nu frisk som en nötkärna igen, nästan iaf.
Men jag är lycklig som en liten loppa på en råtta för jag sitter här och lyssnar på Muse. Jag står fast vid att det är det bästa och mest geniala jag någonsin hört. Jag tänkte förut att jag skulle försöka börja lyssna på lite annan musik också och inte bara lyssna på Muse, men det gick ju sisådär så här sitter jag nu och lyssnar på mina älsklingar. Det får helt enkelt vara så, ni får stå ut med att jag inte kan sluta lyssna på dom. Så är det bara.

Bara 12 eller 13 (nått sånt) skoldagar kvar nu tills jullovet och det mina vänner, det är efterlängtat! Jag ska sova, äta, sova, äta, sova och kanske äta lite också. Det ska bli underbart!
God jul!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0