Torsdag!

Hejsan!

Jag har precis ätit och nu tittar jag på 2 1/2 män. I morse vaknade jag brevid Fredrika, efter en smått pinsam händelse så gjorde vi oss i ordning och åkte till skolan.
På geografin så hade vi ingen lärare därför gick Jag, Nina och Amanda till huldas där vi åt kladdkaka och pluggade! På idrotten så var det dansuppvisning, där fick vi se en fin variant av Benny Lava! Våran Gud!

Imorgon ska jag hem till Robert och titta på hundvalpar och kattungar! Det ska bli skoj. Sedan ska vi hem till mig och sova här. På lördag så ska jag träffa min lilla Limpa och handla julklappar och på kvällen så ska vi hem till en klasskompis till Linn på tjejkväll!

Jag och baby!                                                       Limpan och jag!
                                          

Ikväll tänkte jag plugga spanska och köra lite Road Quiz om jag orkar!

Nu kallar TVn på mig!
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Robert.

Den där bilden på oss gillar jag .. den var fin<3



älskar dig Sandra sjukt mycket.. och jag vet att alla är avensjuka på oss :D

2008-12-04 @ 21:19:10
Postat av: Anonym

Den där bilden på oss gillar jag .. den var fin<3



älskar dig Sandra sjukt mycket.. och jag vet att alla är avensjuka på oss :D

2008-12-04 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0