Fjärde advent

Hej!
Helgen har varit kanonmysig!
I fredags hade ju vi våran julavslutning och den var bra ,ed efter någon timme började man faktiskt tröttna på alla låtar, uppträdande och man ville bara därifrån...
Dramagruppen visade prov på deras teaterkänsla, pjäsen var rolig! Men på gitarr var Alex grym och Ellie ägde på bas :P
Jaja, nu är det jullov och Amanda har sovit hos mig hela helgen, i går var vi på bio med Malin, Elin, Fredrika och Corriz. Vi såg Twilight och det var andra gången för mig och Malin, så nu är jag ännu mera kär i Robert Pattinson!! :P


Nu ska jag äta lussebulle och dricka mjölk.
Nu ska jag greja med iPoden.
Nu ska jag kolla på Grinchen.




/Nina 

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3<3<3 Grinchen <3<3<3

2008-12-22 @ 16:30:45
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0