ETT SKÖNT AVBROTT.

Har precis kollat på den enda serie jag följer (håll er för asgarv nu): The Hills. Det är nästan lite pinsamt att tycka att det är så bra som jag tycker! Tur att jag har Nina med mig i fancluben också.
Avsnitten är bara 20 minuter, men i de få minuterna kan jag drömma mig bort till andra sidan jordklotet OCH inse att även snygga, perfekta, rika snorungar har lite problem de också. Känns bra.
Käkade lite mörk choklad, har verkligen snöat in på det! Förut tyckte jag inte alls om det, menmen. Det är ju bra att mina smaklökar ändrade sig, för det är ju i alla fall LITE nyttigare än vanlig choklad.

Nu kallar geografin, rättskunskapen och historian. Pluggkväll ikväll igen, har tänt ljus och sitter här i sängen och myser och förbereder mig inför att skriva om befolkning, avtal & kreditköp och sist men inte minst, arabrikets utbredning under medeltiden.

ÅH vad jag vill ha jullov NUNUNU!!

/Fredrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0