En dag i skolan!

Jag tänkte genom bilder över den här terminen visa vad som kan hända en dag i skolan i våra liv!

Ibland händer det att Nina gör en sexig pose!


Ibland händer det att Nina gör en inbakad fläta på Amanda under historian!


Ibland så händer det inte särskilt mycket men då är Siri snygg iallfall!


Iband så händer det att Malin sitter lite roligt när hon leter efter något i sin väska, troligtvis hennes mobil!


Ibland så händer det att Fredrika skrattar!


Ibland så händer det att jag och Amanda målar på Nina!


Ibland så händer det att vi alla sitter på rad!


Ibland så händer det att vi spelar kalaha!


Ibland (ofta) så händer det att jag gör en rolig min som blir Fredrikas nya skärmsläckare!


Ibland så händer det att Nina leker med lera!


Ibland så händer det att Amanda och Nina delar soffa!


Ibland så händer det att Amanda sitter ensam i soffan


Ibland så händer det att Fredrika sitter brevid mig i soffan!


Ibland så händer det att vi tävlar om vem som kan se roligast ut!


Det var några få exempel på vad som kan hända en termin i skolan med oss!

Nu ska jag plugga rättis!
Puss!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ibland så händer det också att ni träffar på mig och de är ju de viktigaste på terminen ;D hehe <3

2008-12-16 @ 18:29:24
URL: http://katarinaacorell.blogg.se/
Postat av: siri

underbart inlägg sandra! haha så sant så sant! lägg upp mer bilder!

2008-12-16 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0