DUKTIGA FREDRIKA!

Japp, hon har slagit till igen! Däremot inte ensam, utan med Nina och Siri. Vi var nämligen och tränade på Friskis idag (läs: svettades som grisar och försökte göra som ledaren gjorde utan större framsteg). Vi hade roligt i alla fall och jag och Ninat kom på att vi nog är lite baktunga... Hmm..
Innan träningen tränade vi tjejer på dansen och kom på lite nya moves, och sedan 3/6 av gruppen lämnade oss gjorde resterande del av oss klart den lilla bit som var kvar. Det blev helt okej till slut.

Nu sitter jag här och är tröttis. Jag går verkligen på reservbatterier just nu, både i skolan och hemma. Antagligen inte bara för att det är mycket att göra, men för att jag behöver ett avbrott i vardagen. Börjar tröttna på samma gamla visa dag ut och dag in. Nej, ett avbrott är vad jag behöver!

Natti

/Frädrikä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0