BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA....GET THE MESSAGE?

Hola chicos y chicas! Dagen idag kan tolkas på många sätt. Jag väljer att inte namnge den utan ser det helt enkelt som en onsdag. Dagens höjdpunkt var en föreläsning med Gustaf Hermelin, Klöverns VD. Och bry er inte om vad alla andra säger för den var riktigt intressant! Dessutom är jag inte alls en nörd som dem säger... Det var en intressant föreläsning i alla fall och vi har alldeles för lite föreläsningar i ekonomin. Det här var i och för sig egentligen 3:ornas föreläsning men vi tydligen var välkomna att delta om vi ville. Det jobbiga var att vi slutade 13.00 och föreläsningen höll på till 15.30. Så det blev några extra frivilliga timmar i skolan idag. Glädjesmurfarna hoppar><.

Ja, gott folk. Ännu ett helt onödigt inlägg om precis ingenting. Nu ska jag gå och ta ett bad, kolla på tv och försöka plugga in mina repliker. Vi måste nämnligen kunna alla utantill tills imorgon. Uschans buschans. 

/Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0