BIG moment everyone!

Idag skedde något stort = jag köpte mitt första par skor på över fyra månader! Visst, jag brukar inte storhandla skor i vanliga fall heller, men just att slippa knalla runt i samma gamla slitna gympadojor såhär års när alla är vinterfina höjer självförtroendet GRYMT. Inte för att alla kanske har lagt märke till mina sunkiga gympadojor (eller ännu värre, sandaler), men det handlar ju i grund och botten om hur man själv känner sig. Just nu är jag nöjd. Hoppas jag kan börja använda dom snart.

Igår spenderade jag kvällen med Sara och vi kalasade lite grann, sen i morse fikade jag med Nina och sen gick vi (läs: jag) och shoppade lite. Det var mysigt :)

Nu blir det städa av, för nu har jag skjutit upp det i flera veckor. Lookin' forward to it!

Ha det bäst, over & out

/Fredrika 


Snart hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: siri

du glömde de blå plastöverdragen!

2008-12-06 @ 19:49:34
Postat av: Malin

Vi måste ju nästan ha en begravninscermoni för lacosten! :D

2008-12-07 @ 20:30:25
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0